TORSDAG

NU HAR JAG ÄNTLIGEN KOMMIT IHÅG ATT TITTA PÅ MEDIUM (missade ju förra veckan .. )! kommer skratta mig til sömns inatt, så lycklig känner jag mig. haha

Idag la min kamera ihop helt .. linsen ramlade ut. jävla skit
Fast 1 år har gått nu sen den gick sönder (vodka + kameror funkar inte bra ihop har jag upptäckt..) & jag lyckades laga den, så är nöjd iallfall.
Har snott pappas nu, hoppas verkligen inte att han kommer märka att den är borta ..
Han använder den ändå aldrig så .. tror det var sist den 11 januari, när min bror fyllde.
Känns lovande. Fast nångång upptäcker han vell det, då är jag kööörd.

rip ..


min tillfälliga baby, en silvrig sån här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0