TORSDAG

Glömde tala om hur det gick med rektorn .. Han kom iaf till vårat "konstruktions klassrum", och våran ordinarie lärare dök inte upp på hela lektionen, han vågade nog inte.
Men hursomhelst, vi öste skit på vissa av lärarna till rektorn och han antecknade det.
Sen gick han, och iallafall jag satt kvar där med adrenalinet pulserande. Skönt som fan att äntligen få något sagt när man går och är missnöjd över något.

har fått kommentarer om att jag ska vara lik sanna nielsen.. en brunett verision såklart då.
Kolla bilden här & tänk er henne med brunt hår. likt ?

Nu skriver jag inget mer ikväll, sovdax snart !
SOV GOTT ALLA LÄSARE ♥ !

Kommentarer
Postat av: sannaa

ja men du var nog mer lik henne när du var mindre, tycker jag ;) och blond!

2009-03-13 @ 07:42:34
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: mixi

jaaaa ser ut som dig n'r du gick i sexan :)

2009-03-13 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0