FREDAG

Nu är det såhär att den här dagen inte är något att prata om . För den har varit dålig på precis alla sätt & vis.

Imorn blir det förhoppningsvis jätte kul .. bröllop(?) fest & krogen då ?


Hursom helst så måste jag få ha lite kul nu på min mors bekostnad, det tål hon nog!

vid middagsbordet :

Min far : Vi får äta gratis på Ahlsell(tror det var ahlsell)
Min mor : jaha, vad får ni betala för det då?
Min far : men gratis ?
Min mor : Ja just det, men okej, vart är det då?
Min far : ahlsell ? :( haha

sen idag hade hon köpit saker till min hamster för 130 spänn! typ onödiga saker .. hamster chocklad och sånt.
Sen nu drar hon av det från pengarna hon är skyldig mig ? Så jag får alltså stå för kostnaderna .. slug som en räv är hon!

 I love you anyway ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0