MÅNDAG

Så var man 18 år då.

Halv 11 idag i skolan fick jag hugg i bröstet och vart lite smått orolig, när det inte gav sig efter några timmar så gick jag till skolsyster som tog blodtryck som visade på 150 när man borde ligga på 120.
Så hon skjutsade mig till akuten, och där var jag i 3 timmar och tog en miljon test.
Tillslut kom dom fram till att allt var stress relaterat.
Så nu borde jag skärpa mig om jag inte vill gå in i väggen.

Kom hem och sov. Så middag ute med familjen blir en annan dag ..
Nu ska jag sova igen, hoppas bröstsmärtan har gått över tills imorn.

Verkligen en härligt födelsedag (!) .... godnatt <3

Kommentarer
Postat av: sannaa

emilia :o ta det lugnt!! och hoppas det blir bättre <3

2009-05-12 @ 08:01:11
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: caarr

men herreguddars ! o.O aj ?

take it easy dude u have to <3

2009-05-12 @ 09:59:19
URL: http://caaroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0