MÅNDAG

:/ på dagen!

Idag har jag iallfall varit i skolan, hjälpte Caroline min vän på slutet av dagen med att ta några poser på ett skåp med läxböcker ! Hon behövde en akut modell tills imorn. Då äre inlämning, så ajabaja om man inte är klar tills dess! Då blir herr peddo-gubbe mycket arg och smiskar henne :/
     Vi åt glass på stan för att fira sen, jag måste som vanligt börja specialbeställa .. så tog Mc Flurry med allt i, så pass gott var det inte så det var värt 24 kronor, men nu vet jag det iallafall! Så slipper jag ju gå runt och vara sugen på det någe mera .. kan inrikta mig lite mer på något annat istället.

Här är lite halvt oseriösa bilder samt någon på sötisen själv och en ut genom rutan !
















Kommentarer
Postat av: Anonym

sån utstrålning, så vacker.

2009-05-25 @ 23:15:40
Postat av: sannaa

fin du är <3

2009-05-25 @ 23:32:01
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Anonym

herr peddo-gubbe, undra vem det kan vara... :P inte så svårt å lista ut ^^

2009-05-27 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0