SÖNDAG

Lite update från igår .. jag vet att ni är sugna på att se lite bilder så här har ni !



jag albert rasmus alex jens patrik och erik.
sista bilden är vimmelbild .

avslutar med en del av min & alberts msn konversiation idag .. haha, bästa albert!

emilia' - haha :P tror det vart liiiiite mycket igår kanske :P 

Albert!! / skolan* - men fan helt fucked up xD jens sov i min soffa i mitt rum, och jag lade mig i sängen. men sen hade jag gått ner på nedervåningen och somnat sittandes i soffan. och i morse vid halv 8 så kom min morsa in och då sov jag fortfarande sittandes:P men då puttade hon ner mig så jag låg istället xD

emilia' - HAHAHAHHA


Kommentarer
Postat av: michaela

vad fin du är älskling <3

2009-05-18 @ 15:31:28
URL: http://michaelahellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0