TISDAG

Så var ännu ett par saker avklarade då, nöjd !

- Skola, hunnit lämna in konstruktionen, byggt elmotor & haft matte.
- Körskola, klarat två av repetitionerna, bokat uppkörning & teoriprov (!!!)
- Träffat Michis min ängel!
- Gått en promenad, motion yesbox! + lite sol på mina bleka ben.
- Köpt avslutningsklänning & avslutningsskor
- Köpt varsin present till mor & far för att jag älskar dem

Nu ska jag äta kvällsmat & läsa klart sista i teoriboken, sen gör något jag inte gjort på år och dar nästan .. se på tv! fyfan vad det ska bli skönt!

Skola & jobb imorn .. sen skulle grabbarna i klassen till Harrys så jag hänger nog på :)

Här har ni klänningen & skorna !






Kommentarer
Postat av: The Save Simona Halep Foundation

Viktiga saker på gång Emilia!

Jag tycker du ska uppmärksamma våran kamp med ett inlägg på din blogg, vi behöver nå så stor massa som möjligt!



Yes we can! Gör en insats idag!



/ marc in the park


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0