LÖRDAG

Varit på jobbet idag :)! Sen så knallade jag & Johanna runt lite i butiken för att handla lite, fick bli ett läppbalsam som luktar super smaskens, är beroende framkallande då jag redan smetat på 40 lager samt blir ljusrosa & skimmrande på läpparna ! Sedan lite farsdagspresenter, ett par kallsingar & en trisslott, greatgreat! Sen ett comviq kompis. behövs alltid.

Ny favorit!

Saknar min älskling Claes som är i Borås :( komsi hem !

Sov hos carrol gullis inatt, ujuj trevligt var det, tacos kväll med hennes päron, syster och nån vän till henne, sen deras ylande hund på altanen och hundens mamma snarkandes brevid bordet , satt vi kvar i timmar och bara snackade, jag carro, hennes mamms och papps, sen bastade hon & jag och drack cider innan somnade vi i hennes suuuuper sköna säng, helt galet, tog oss 10 timmar att orka kliva upp ! :D båda var fina i håret efter att ha sovit med blött hår också, speciellt carro :) hihi fluff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0