FREDAG

Visst är det skönt att ha en helt perfekt dag lite då och då?
Idag hade jag iallafall en sån, 

+ klarade matteprovet
+ klarade konstruktionsprovet med 3 poäng ifrån fullpott
+ han simma en väldigt massa längder i badhuset på idrottslektionen, och göra armhävningar till det.
+ blev bjuden på fika av älskling på stan
+ får god kvällsmat
+ älskling kommer hit och sover


:))


saker som förstör min perfekta dag ..

- köpte en vit sminkpenna igår, men när jag kom hem visade det sig att jag hade köpt fel, så nu har jag nån superkladdig penna tydligen kajal som udden går av på heeeeela tiden. fifan. 72 kronor fattigare, helt i onödan. ovärt.
- har ett super stökigt rum att ta tag i .. suck. aldrig får man helt ledigt, och imorn jobbar jag så blir ingen sovmorgon heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0