FREDAG

Inte skrivit sen i tisdags, haft fullt upp.
Jobbat flera dagar, tagit truckkörkort och fått hem ett par clownskor, i fel storlek och med stålhätta som väger en del.
Festat med Rebecca och Marcus.
Umgåtts med min älskling. Äntligen sett Harry Potter 6, så jävlans bra ! claes somnade igen .. börjar bli en vana nu, jag sitter själv och tittar. Han fick nåt litet sömn-ryck, fan va rädd jag blev, precis när lord voldemort på tvskärmen visade sitt fula ansikte.

imorn blir det jobb och papas tapas :) sen på söndag blir det släktkalas och jobb, sen ska jag packa, för på måndag åker jag till Linköping 3 dagar.

Nu ska jag plugga en maaassa, it hurts.

Hörs kanske sen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0