LÖRDAG

Jobbat idag !

Btw, skulle framkalla 2 foton i torsdags, så hjälpte en personal som jobbade i fotobutiken mig, så skulle vi öppna bilden ifrån usb minnet och den bilden hade min bror hjälpt mig att göra om till svartvit, sedan hade han döpt om bilden, som då var på mig och claes till " this is black mother fucking niggers" .. vet inte varför .. men det var otroligt skämmigt iallafall när hon som arbetade i affären såg det .. fösökte mumla något till mitt försvar men hon lyssnade inte så mycket.

Min sötis idag :) 


Nu kommer claes snart hit, vi har 4 månader idag :), fick ett sms för en stund sen där han skrev något om en överaskning ? vad kan det tänkas vara då ;o

Kommentarer
Postat av: ellen :)

vad söt Melba är , :D

2009-11-01 @ 21:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0