MÅNDAG

Måste börja med att tillägga att jag inte är kräsen, men skolmaten idag. Fy.

Finsk korv - lika tjock som falukorv och smakade .. ja jag vet inte riktigt.
Potatislåda - Stekt potatismos som smakade knäck, ja ni vet sånt där julgodis.
Kolrotslåda - kålrots mos som luktade avlopp.
Morotslåda - smakade som julgröt.

sen fanns det köttbullar, dreglade som fan över dem och skulle precis knycka ett par när mattanten slängde locket på dem, och jag då till min förskräckelse såg lappen ovanpå locket som talade sitt tydliga klarspråk om att de som inte var muslimer fick äta korv och alltså var förbjuden att ta av de gooa köttbullarna :( besvikelse !

Nu är jag hungrig som aldrig förr, och har om 40 minuter avslutat måndagens 3 timmar långa håltimme .. historia väntar!

Hörs kanske sen, om jag inte har svält ihjäl tills dess ! :)


Btw så har jag & Linnéa bokat våra biljetter nu, så måndagen efter lovet åker vi till linköping 3 dagar, festar lite och bor hos en högskole elev, dessutom ska vi ha lite föreläsningar och få vara med och se hur det är att gå högskola. yey.

Kommentarer
Postat av: Walli

Det räkte med att jag tittade på intern TV och blev äcklad. Ringde mamma direkt vi lunchade tsm istället:P ahha



Jag ska också till linköping då lär vi ju ses:D

2009-10-19 @ 19:42:54
URL: http://wallihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0