ONSDAG

Jag måste vara världens mest nojiga människa :P

Idag hos tandläkaren :
- höll en tandläkare i handen,
- hade en stressboll i den andra handen
- jag fick bedövningskräm innan bedövningssprutan
- och jag lyckades tigga till mig en dubbel dos bedövning,

sen låg jag stel som en pinne och spännde mig allt jag orkade så jag knappt kom ihåg att andas och blundade gjorde jag såklart hela tiden.
Tillslut var det klart, och det var inte alls så farligt som jag väntat mig ..

Dock blev jag riktigt as hungrig efter sisådär tio minuter och att äta då var ju inte ens att tänka på så fick tappert vänta dom 2 timmarna tills bedövningen släppt.

Nu är jag mätt och belåten, och stolt över mig själv :)

 
no more

Dax för naturkunskaps plugg !

Hörs kanske sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0