TISDAG

2 dagar kvar tills jag ska borra min stackars stackars tand, skräcken är inte nådig.
Håller mig vaken. Nu har det blivit tisdag tilloch med, ska nog ta och krypa ner.

Måste bara tala om vilken "komplimang" jag fick i lördags " Emilia .. har du liksom gått ner typ 15 kg ?"
Mycket snällt sagt, eller ? Minns inte att jag nånsin har haft några problem direkt med övervikt.. men tydligen ?
Firade med att åka till mc donalds idag med min älskling, tröck 2 cheeseburgare på 2 min, fort gick det.

      
mmmm <3

brist på bilder eftersom min kamera hamnade i en olycka med den elake mr absolut vodka för ett tag sen .. lyckas inte sno min fars kamera så ofta heller så.

ska lyssna en 6e gång på overprotected med brittan nu sen blir det ..
GODNATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0