MÅNDAG

Anna Anka. Kvinnan som har precis allt som jag aldrig skulle vilja ha.
Hon ser ut som en grottmänniska, har en ful man och gnälliga ungar.
Hon är sjukt egoistisk.
Lever som en parasit på sin mans plånbok.
Tror att hon är någon jävla kändis.
Har ett riktigt fult efternamn.
Är allmänt efterbliven och har större tänder än en häst.

Snälla, kom med kommentarer nu om att jag är avundsjuk på att hon har pengar, för det är jag ju verkligen, ser ju nu vad pengar gör med folk. Hon har vell inte behövt andvända sin hjärna på typ 20 år, synd om människan.
Då blir man lätt efterbliven.

Sen när alla unga tjejer nu kommer och tycker att hon är någonting att se upp till, hon som trycker ner kvinnor och höjer männen, är det något fel på henne eller .. menar hon är ju kvinna själv ?


Undra om hon har IQ nog att knyta ett par skor?



varit en lång dag idag. Skola 9 timmar, sen varit ute och gått i 1 timme. Men måste erkänna att jag tog en nästintill 2 timmars powernap där i mellan (a) nu ska jag sova igen, men lite historia plugg först, godnatt !


saknar min boy. <3


Kommentarer
Postat av: sannaa

Tåååål inte människan =( hon har ju blivit en psykopat! Pengabesatt så det skriker om det.

2009-09-22 @ 08:27:51
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Josse

Håller med dig helt! :)

2009-09-22 @ 23:32:35
URL: http://joine.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hahahah anna anka är fett rolig ju! Diggar dem där brudarna som fan haha :D dem kanske ser blåsta ut i tv men belive me dem vet exaaaakt vad dem gör ;)



P.S Vi måste ses snart! D.S

2009-09-24 @ 16:03:23
URL: http://bulleens.blogg.se/
Postat av: swii

ehm, jag tycker hon är riktigt cool och härftig, att hon kan stå ut med sitt liv, hon har inget eget liv lixom, hon är ju jävligt stark som person som kan leva i sin mans skugga. Hela hennes relation är ju på hans villkor ändå står hon på sig och knäcks inte utav det. Hon är perfektionist, vilket jag tycker är väldigt beundransvärt det är en sorts perfektion. Hon har inga jävla klackar och klär sig som en slampa utan hon ser skärpt och seriös ut. Sen är hon sjuukt ärlig också, väldigt underhållande, hon har starka, extraMA ÅSIKTER SOM GÅR MOT SAMHÄLLET, INGEN JÄVLA MES SOM ÄR MAINSTREAM SOM kanske T.E.X DU ÄR? aja hon är cool

2009-10-09 @ 23:18:53
URL: http://nyinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0