SÖNDAG

Alla kan konsten att göra bort sig, finns bra och dåliga sätt. Jag körde ett alternativ 2 igår ..

Min farfar fyllde år och jag ringer (helt omedveten om det) och pratar lite allmänt, frågar farfar ifall inte farmor är hemma ( hon brukar ALLTID svara, förutom när hon är och tränar och denna dagen var inte en sån dag) Så han svarar då att han bara svarade för att han satt närmast telefon, sen slår det mig plötsligt att han fyller. Ville bara gå under jorden. Så grattade lite ..

...och idag åkte jag upp med presenter, och åt tårta :) trevligt.


Varit och invigt det nyöppnade Willys idag också, det var fresh, och lagom stort (y)
Fick en härlig promenad dit också, trots att det blåste orkan vindar .. älskling var med också:)

 <3
Igår så blev det en natt tripp till donken, jag elin joel och claes.
Måste säga att vi alla var jätte mysiga ..
Elin hade haremsbrallor alias pyamasbrallor och icke nytvättat hår
Jag var kritvit i ansiktet av sömnbrist och luktade typ gamla smutsiga strumpor blandat med ett försök att lukta gott dvs, parfym.
Claes hade inte duschat sen början av 1800 talet och bar en såkallad pottfrilla
Joel hade den klassiska morgon frillan och bar med sig massa baciller då stackarn var sjuk

Väl där inne så bad vi böner om att ingen skulle se oss, klockan var liksom mitt i natten, men tro det eller ej, hela eskilstuna lyckas komma in, och tillslut även slå sig ner vid samma bord. Det var härligt. Hade det funnits ett hål i golvet hade jag mer än gärna krypit ner där ..

Slut på i-lands problem (som joel skulle kalla det) nu äre dax o sova!
NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0