TISDAG

Det ligger en hel trave läxböcker på mitt skrivbord och glor snett på mig! Bara vill att jag ska slösa tid på dem, och det har jag gjort, en väldans massa tid faktiskt, men det märks knappt för högen har inte minskat.


Nu ska jag krypa ner i världens goaste säng, underbart är ordet ! :)

Måste tala om att vi har bestämmt film tema på vårat spex foto nu, någon som har någon bra filmskådis som jag skulle kunna efterlikna ? tipsa mig, snälla rara :)

 I värsta fall .. får jag vell representera vår allas pippi långstrump ! ):


Kommentarer
Postat av: Classy

Fin blogg :) Har ett tips till dig om du vill ha fler besökare. Gå in på min blogg å läs mer om det där: nathaliesjobeck.blogg.se



Hälsningar/ Classy

2009-09-09 @ 00:51:06
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0