MÅNDAG

Dagens shopping.



Rosa Tröja från Bik Bok


Jag ska vara mr Jack Sparrow på spexfotot är det nu tänkt ..


Lite blandade smycken ifrån Glitter och Ur&Penn
Det ena ska jag bara ta pärlor ifrån, så som jack sparrow då har i sitt hår om ni nu vet ?
Fanns ju inte en enda pärla att köpa på hela stan så får använda fantasin ..



Haha skor ifrån barnavdelningen i storlek 35, efter att ha letat runt hela stan och insett att alla vuxenskor är för breda upptill för mina smala vader så hittade jag dem här. yey.
Halvfula men rätt tuffa, sen lite stickade tröjor att matcha med, kalasfint !

Nu ska jag straxt åka över till Rebecca och hennes marcus. Sova där i natt :)

Saknar claes, 3 på tors. puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

skitsnygga skor ju! Barnavdelningen is the shit :M

2009-09-14 @ 23:31:57
URL: http://bulleens.blogg.se/
Postat av: Linnea

bra blogg!:)

2009-09-16 @ 18:11:50
URL: http://rightherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0