FREDAG

Jahapp helg igen :) ! Den här dagen har gått fort, hade bara skola mellan tio och tolv. Spelade basket på idrotten och jag sprang runt där halv-hostig och lyckades få jordens skott rakt i planeten. Trodde huvudet skulle lostna, men det sitter där det sitter. som tur är ;) . Blev stan sen med carro ( sofie och Becca också men dom smet iväg till trafikskolan) ! Vi käkade ute och sen var vi och kikade i lite affärer, jag fick hem ett par jeans och en stickad tröja.

Träffade min älskling sen, vi åkte hem till mig och såg några gamla avsnitt av playa del sol, fast vi redan sett dem ;D

Jobbade sen, mellan 18-21.

Nu är det dags att sova, jobbar imorn igen ! 07- 15. Tack och lov att kupévärmaren slår på tidigt imorn, min bil är hemsk att kliva in i .. spec på morgonen. bbuuurr

Senare på kvällen ska vi i klassen fira av Brenton, vår utbytesstudent som åker hem snart :/ genom att käka på ming och sen ska vissa ut på krogen .. jag har inte bestämt mig ännu. Men har plugg att göra på söndagen så låter vettigast att åka och bädda ner sig med claes och låta det bli en tidig kväll.

Nu ska jag sooova ! puss & godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0