TORSDAG

Så är skolan igång igen då ! Känns sisådär .. skönt att komma igång med vardagsrutinerna men jobbigt med allt plugg :/ men sista terminen nu ! studenten närmar sig. gaaaaaalet :D !!!

idag har dessa åkt på ! kanske hade passat bättre på krogen med pumps och ett partylinne, men det ser inte så illa ut ändå :)



Lite rolig onödig fakta som har hänt den senaste tiden:

- Jag kastade av misstag ner en stor soptunna i matcontainern på coop .. smidigt. Slutade med att jouren fick rycka ut och rätta till det hela.

- En unge som är och handlar med sin familj och sitter i vagnen och vrålar : MAMMMAA ÄR EN TJUUUV! om och om och om igen .. höhö mamman skämdes inte alls 8-)

- Jag hade asbråttom till skolan imorse och körde fast i snön på grund utav ett jävla offer till bilförare framför mig som inte förstod vad "komma bort från vägen" var för något.

- Praktikanten på jobbet fastnade med en fot mellan två pallar på lagret. Där stod han i en evighet och ropade på hjälp men ingen hörde ..

- Mina två killkompisar emil & kim super till och strular med varandra. ojoj .. Finns på video på youtube nu. Kanske inte var något dom hade önskat :p

- Pappa beordrade hela familjen att gå försiktigt hemma eftersom det är halt. Men han själv har hittills slagit 4 frivolter och fått vackra blåmärken.

Nu ska jag lyssna på vad läraren säger ! vi hörs.

Kommentarer
Postat av: sannaa

hahah skön dag :(<3

2010-01-25 @ 15:12:36
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0