TISDAG

Blev en ganska bra dag tillslut. Trots att det var motigt att gå upp imorse, att pappa ska hålla på och tjaffsa om ingenting och att jag är i stort behov av choklad NU !!!

Shopping med sofie, slänger upp lite bilder på det !
Sen åkte jag hem till mina galna kusiner Jonna & Kim :D asmyyys.
Ska packa ner fysikböckerna nu så man är redo att lära sig lite imorn, kan behövas. Sen ska jag sova, ska bli galet skönt. Lite ensamt i sängen utan claes bara :/




Snygg Kavaj ifrån Bikbok 399:-


Vågtång Åhléns 399:-


Väska H&M 299:-


Mascara 139:- Trosor 3 pack för ca 40 spänn, var halva priset:)




Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååh vilken fin kavaj :)

2010-03-03 @ 09:19:39
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0