LÖRDAG

Har haft fullt upp från morgon till kväll så har inte kunnat skriva något. Snaart är studenten här och det finns mer att göra just nu än någonsin. MÅSTE. BLI. KLAR. !!

Skönt väder nu iallafall, det är peppande. Har legat ute och solat idag :)
Men nu har jag skrivit lite psykologi och ska snart iväg till jobbet mitt. Stannar där till 22.05 ikväll, lite sorligt att hela dagen försvinner men har hunnit med en hel del iallafall.
Saknar min älskling, inte så skönt när vi skulle sova inatt, det var varmt och det var svettigt och det gick verkligen inte att sova :(
Nu är han i sthlm med sina kompisar och kommer inte hem försen sent .. :/

Ska göra lite lunch nu !
Längtar till nu i veckan, träffa lite kompisar, och bli klar med plugget helt ! let's do this !!

Måste passa på och tipsa om min nya favorit-hemsida, Nelly.com, snabb leverans och snygga kläder ! kommer eventuellt upp bilder sen någon dag på det jag beställde senast.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0