LÖRDAG

Lördag morgon och jag är vaken men känner mig halv-sovande.

Lång dag ..!

Vaknade av att becca kom hit och väckte mig och Melba, vi åkte till veterinären där dom tyvär avlivade henne. Detta var bland det mest fruktansvärda och sorliga saker jag gjort .. mår apa. Vi begravde henne i min trädgård lite fint avsked sådär :/

Sen åt vi frulle hos mig :) sen så drog hon hemåt och jag, farmor, farfar & broder drog till ming palace och åt kinamat. Sen skjutsade dem mig till jobbet, så blev "utbildning" och jobb.
Sen skjutsade beccis hem mig :) sen nu har jag badat jacuzzi och druckit vin, känner mig trött som ett mongo så ska sova lite.

Ps: london är bokat !!! nyyyyår. naaaajs.

godnatt. pyyyysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0