MÅNDAG

Idag är det måndag igen, tråkigt! Men jag hade en mysig heldag igår som fortfarande gör mig glad idag!
Dock så var det inget bra val att se filmen saw i 3D då den var så äckligt brutal och inte alls bra .. Idag så vaknade jag av att marcus knackade sönder min dörr, han skulle hämta mig eftersom vi skulle på tenta, men smart som man är så försover man sig. Gjorde mig i ordning på fem minuter och sen vare bara att sticka. Äta frukost blev inställt och tandborstning, vad är det ? haha .. 
 
Tentan gick sådär och jag cyklade hem på cykeln min som jag lämnat i skolan fredagen veckan innan.
Hem och betala räkningar, boka tågbiljetter till karlstad, anmäla mig på nya kurser i skolan, fixa med jobbtider samt pressa in en timmes utbildning på fredagen innan jobbet, fixa en vetrinärstid till min älskade melba, prata med beccan, fixa lunch och städa & plocka lite grann. Känner mig nöjd över mig själv nu ! Nu ska jag strax sätta mig ner och köra matte en timme eller två, dags att komma igång nu med det eftersom tentan är på torsdag!

slänger upp en bild på mig själv med hamsterkinderna på plats!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0