ONSDAG

tjabbba !

Hemkommen för ett tag sen, så nu ska jag slänga ihop lite kvällsismat och göra lite plugg, sen se på några avsnitt av house, är verkligen beroende !

Skönt att cykla hem idag, veeeerkligen härligt ! snön piskade och kastvindarna blåste mig nästan omkull. Halt och kallt, fyfan. Vore kanske najs att äta ute ikväll, plocka fram grillen och sätta sig i trädgården ;)
Hade lite otur idag också när jag skulle stanna och handla, köpte några kollegieblock som det stod "RUTAT" på , med stora bokstäver, sen var det massa färgglada rutor på framsidan, hursomhelst när jag kom hem sen så såg jag att det var linjerade papper .. haha helt sjukt.
Appropå ingenting så går faktiskt programmeringen framåt vilket gör mig glad ! Känner lite hopp för en gångs skull, så nu ska jag inte tappa taget. Bara att kämpa vidare, känns roligt nu faktiskt (men bara stundvis ;d)
tur att man är väl påklädd när man ger sig iväg iaf ;) en trött jag lyckades komma med på bild !
hare bra, pyss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0