SÖNDAG

Söndag = söndagsmys .. faaast inte om man heter Emilia. Då väntar nämligen både jobb & plugg.
Imorn bitti drar jag mig tillbaka till örebro igen och stannar där några veckor :) najs najs och najs.

Igår var jag & Becca en heldag i sthlm, vi åkte tunnelbana och traskade runt överallt. Var på st eriksplan för att fixa hennes iphone och nära mörby för att kika på naturhistoriska riksuseet. Vi drack en flaska rom och höll oss pigga och roliga hela dagen! Vi lyckades även pierca oss lite i öronen.

Senare så blev det finmiddag som blev rätt billig om man säger så ;) Sen HÅKAN HELLSTRÖM !
Fy satan vad det var bra, jag vill se honom igenigenigenigen !!
Allt gick rakt in i hjärtat och det fullstatta hovet skapade jordens stämmning och alla gick all in i 2 timmars tid. Det var grejer det. Har träningsvärk i ben & rumpa nu, ujuj. kärlek.

Mycket sjukt roligt hände oss och vi skrattade en heeel del.

Jag & Becca frågade en kille på engelska vart vi skulle om vi skulle till johannes hov, svaret blev (på svenska) "är inte ni svenska ?" Jag tänker mig inte för utan svarar på engelska "No", han svarar okay på engelska och börjar beskriva vägen dit på engelska ;) Undra vem som var trögast, jag eller han ? haha ..

BILDBOMB
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0