MÅNDAG

Bloggtorkan har varat i flera månader men nu helt plötsligt från ingenstans så poppar blogglusten upp igen.

Jag slänger förmodligen upp flera inlägg innan kvällen är slut!

Hursomhelst så kan jag börja med att tala om att jag har bytt stad. Jag har gått från Eskilstunare till att bli Örebroare! Så jag befinner mig i Örebro just nu. Läser dataingenjör på universitetet här. Jag har fått tag i ett bra boende och har införskaffat mig ett ica-kort. Vuxenpoäng samlar jag hela tiden när jag handlar, diskar, städar, lagar mat och gör andra tråkiga saker. Men jag göra massa roliga saker också, det är verkligen kul att vara student. Lite tråkigt nu att nollningen är över men det hindrar ju inte oss från att festa ändå ! Vi är ett rätt skönt party-gäng så det känns awsome ! Alla är inte lika nördiga som jag hade inbillat mig ;)!

Jag har även fått för mig att byta hårfärg! så numera ser jag ut såhär :



pyss o hej på en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0