TORSDAG

Det är torsdag idag och på måndag har jag tenta nr 2 och på torsdag samma vecka har jag tenta nr 3. Trots det så känner jag ingen press eller stress, konstigt faktiskt. Men ska ta tag i plugget nu och sitta några timmar innan jag tar cykeln till stödmatten som är dagens enda lektion.


Har ringt runt idag och försökt fått tag på en veterinär, min hamster har nämligen fått en stor knöl på bröstet, jäkla skit !!

gammal bild på melba när hon var liten och sjuk i ögoninflammation.


Ska sätta lite fart nu så jag kommer igång med plugget. Måste hinna kasta på mig lite kläder och köra igång diskmaskinen innan jag åker också .. kulkul.


Sail away with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0