TORSDAG

Idag är det torsdag och imorn är det fredag, vilket är lika med tenta-dags igen! åh så motiverad jag känner mig. not.
Svårt är det också.
Jag är iaf glad för imorn kväll åker jag hem igen till Eskilstuna. Blir nog partyyyy för att fira brodern som fyllt 18. Jag är Becca är såklart på när det vankas fest .. hehe. Sen är det jobb på lördag. Vilken kan vara bra för mitt sparkonto som börjar tunna ur ordentligt ..
Sålt min gamla mobil idag iaf! Lite plus i kassan där iaf. Dock så är jag inte så himla nöjd när jag sitter här nu med en urladdad nokia 3310 utan laddare samt någon annan variant av nokia som även den börjar bli urladdad och utan laddare .. mitt sms-behov får klara sig till imorn kväll då det kan bli lite påfyllning med elektricitet. VILL HA MIN IPHONE NUUU.
Bild från en middag i London :)! I princip nästan den enda bilden som finns på oss alla samlade.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hur gick det??

2011-01-14 @ 17:51:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0