MÅNDAG

Det har enbart blivit värre med stressen men jag har sovit och sovit så jag håller mig ändå flytande & vid liv.
Tar en sak i taget och försöker fokusera så mycket jag klarar utan att stressa upp mig. Jag försöker tillåta mig själv att misslyckas utan att sänka mina mål. Jag måste helt enkelt bara låta det ta sin tid, för förr eller senare så kommer jag ju att klara av allt. Det vet jag !
Hade tenta i el i två delar idag, den ena gick sådär och den andra gick dåligt. Men nu släpper jag det ett tag och taggar om för matte-tentan på onsdag, den ska gå bättre !! punkt slut.
Igår sov jag hos mina mongon jesper & fredrik, vi chillade, pluggade lite, spelade lite nördspel & snackade på skype med 3 andra mongon :)
Nina & Jag igår hihi, vägrade släppa taget om henne :
ska kila & få lite mat i magen nu & ev handla hö till Alva. Är lite sur på henne för hon har gnagt sönder 2 av mina sladdar :( en till datorn & en till mobilen .. suck.
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0