TORSDAG

Seg dag idag, har varit och slösat bort ännu en värdefull dag i skolan.. ända till halv 8 satt jag kvar, så jävla duktig ! Hade iof sällskap så det var rätt trevligt ändå.
Hem och lyssna på musik & mysa med Alva. Prata i telefon & göra matlåda till imorn.
Ska nog börja packa lite smått innan jag lägger mig också, ska åka till Karlstad & träffa Sofie imorn nämligen:) så himla najs ! Inte setts på aslänge.
Är på bra humör men är ändå har jag ganska ont där djupt innuti, men jag försöker att hålla mig flytande ändå.
Hur som helst så vet jag vad jag vill nu iaf, och det ska jag kämpa för !
jag för någon dag sen.
världens bästa farmor & farfar. <3
nu ska jag duscha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0