FREDAG

Jahapp helg igen ! alla har längtat utom jag, för jag ska hem till eskilstuna och jobba och det gör mig inte så himla taggad.
Umgås med Saga nu, hon och Nina sov här inatt, vi spelade musik, jag färgade och klippte Ninas hår och så hällde vi i oss vin & öl. Mycket trevligt med lite girltalk också.
Nu har jag pluggat lite och vi har käkat frulle, dags och ta sig en dusch och sen bege sig ut i det fina vädret, verkar bli en tripp till stan för att hämta ut lite försäkringspengar och en snabbvisit på systemet. Sen lite plugg i skolan, har lite att få klart. Och sen ska jag fika med en god vän innan det är dags att röra sig mot eskilstuna.
Puss på er !
hihi beccas katt, så söt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0